LINDELÖF & COindex.html.html
ERFARENHETErfrarenhet.html
REFERENSERReferenser.html
SAGT OM OSS
MEDARBETAREMedarbetare.html
KONTAKTKontakt.html

Sagt om Lindelöf & Co

Bayer. Lindelöf & Co hjälper oss med allt från koncept, förpackningsdesign och varumärkesreklam till

de köputlösande butiksaktiviteterna när vi bygger och stärker våra varumärken på marknader med korta

säsonger.

    Det kräver mycket av enkelhet och koncentration och inte minst konsekvens.


    Börje Forss, Marknadschef Bayer, Hus & Trädgård.


Handelsbanken. Med snille och smak fångade de uppmärksamheten hos strängt upptagna

VD-ar, ekonomi- och finanschefer på allt från Sveriges största exportföretag till mindre importföretag.

    Det har gett oss en tydlig identitet och profil, som betytt mycket i vår marknadsbearbetning.

    Inte visste jag att Lindelöf & Co var så vassa.


    Olle Björnwall, Chef Handelsbanken Markets i Malmö.


PNB. Bästa byrån i stan. De är lätta jobba med. Bra på att lyssna och kommer snabbt från brief till

kreativt förslag.

    Och de kan skriva en affärsidé och göra en företagspresentation så att alla fattar vad det handlar om.


    Percy Nilsson, VD PNB Entreprenad.


Skånemässan. De är lika bra som de andra. Fast bättre på att kommunicera och tillföra empati

– konsten att tränga under huden på den enskllda individen.


    Mårten Hedlund, Event Manager, Miller Freeman.


Stockholms Bilsalong. De gör kommunikation som når vår heterogena målgrupp, där behovet

av bilen ändå är den gemensamma nämnaren. Och de gör det på ett uppmärksammande och

övertygande sätt.

    Dessutom är det ordning och reda och dom håller leveranstider och kostnader.


    Tommy Bernshed, VD Miller Freeman Sweden.


Scancem. Genom åren har jag jobbat med Lindelöf & Co för att få nya idéer.

    Jubileumsboken fick de göra för att Bengt både är den god formgivare och en inspirerande

sparringpartner.


    Thomas Stensson, Informationschef, Scancem.


TransFargo. Vi som jobbar med logistik och spedition måste kunna förutse allt och leverera just-in-time.

    Det kräver jag av Lindelöf & Co också. Men framför allt, jag vill bli överraskad.


    Hans-Gunnar Andersson, VD, TransFargo.